Pangnovember igen

2012-11-14 19:38:48
 
Vilket väder vi bjuds på denna vecka! Jag minns att november var en fin månad här förra året med och nu verkar det upprepas. Idag hade vi 18 grader varmt och även om det kändes kyligt i luften när jag stack ut huvudet på förmiddagen, så var det verkligen inte kallt på eftermiddagen. Min jacka och Lias mössa åkte av illa kvickt. Staden är helt förtrollande vacker nu med alla tjusiga träd, löv i kulörta färger som ligger i driver på gatorna och vackra stenbyggnader som kommer till sin rätt i höstens smickrande behagliga solsken. En riktig fröjd var det att komma ut idag. Förkylning till trots.
 
 

Hälsningar
Isa

Men vilken fin mössa då! Var är den köpt? ? =)

Svar: I Frankrike dessvärre...
Spanienfrugan

2012-11-14 @ 22:09:19
URL: http://www.sladdisa.wordpress.com
Karolina, mamma till My ♥

Vad underbart! vi har bara regn, regn regn.. skulle göra vad som hellst för lite sol. Krya på dig!

2012-11-14 @ 22:39:32
URL: http://lillamys.blogg.se
Emma

Så söt mössa!!

2012-11-14 @ 22:41:42
URL: http://nosslikse.blogg.se
Anonym

Hej hej, ville bara säga att jag känner glädjen i ditt inlägg. låter som ni mår toppen :)
Tidigare frågade du oss läsare om hur vi tyckte att du skulle skriva, precis så här! trots förkylning skriver du först och främst om allt de positiva. För mig kännetecknar de dig, du verkar vara en varm och glad person och en fantastisk mamma till Lia :)

Svar: Tack så snällt sagt!
Spanienfrugan

2012-11-15 @ 09:24:53

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback