Fnuskigt värre och dålig karaktär

2012-12-06 14:35:00
 
Mina händer är helt katastrof just nu.
Fnuskiga och torra som srävt sandpapper. Och inte blir de bättre av att jag diskar typ tio gånger om dagen heller.Jag är kass på att använda diskhandskar när jag diskar. Jag menar, hallå!, det tar ju typ 10sekunder extra minst att slänga på sig såna varje gång man skall svabba rent något litet. Men jag vet att jag borde använda handskar för nu är det riktigt illa med mina tassar.
 
Sedan hjälper det ju inte heller att jag har usel karaktär och bara måste bita på dessa torra, fnuskiga nagelband...vilket brukar resultera i att de blir än mer fnuskiga och så är den onda cirkeln igång.
Värst är det såklart vintertid.
 
Tror jag skulle behöva en mirakelsalva som ger händerna ett helt nytt lager hud. En fet sådan.
Nu kör jag en billig niveakur för hela slanten. Ni vet den där fetaste sortens kräm ur sån där blå burk.
Hoppas att den gör underverk snarast och att jag bygger karaktär illa kvickt.
Slut på klagandet.
 

Hälsningar
Cissi

Känner igen mig där ;)

2012-12-06 @ 15:10:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
renatas.blogg.se

Jotack här är det likadant!

Sv: jo två tänder har tittat upp men det skulle inte förvåna mig om det är fler som är på g... Hon har börjat tugga sådär frenetiskt på allting igen plus att det rinner en hel del dregel...

2012-12-06 @ 20:31:00
URL: http://renatas.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback