Slutspurten

2012-12-10 09:21:27
Dags för slutspurt!
På fredag flyttar jag och Lia hem. En vecka senare, och tre dagar före julafton, kommer Vasse.
Så nu kör vi på med packningar, kompisfikor och det sista fixeriet. Vasses kollegor på jobbet måste vi också hälsa på en sista gång. Snyft.
 
Och som vi inte hade nog att fixa med så verkar Lia ha blivit både förkyld och mystiskt rödflammig. Det började i lördagsmorse och sitter i ännu, men flammigheten liksom kommer och går. Märkligt var ordet. Så idag har jag bokat en läkartid till eftermiddagen med. Kan ju vara bra att någon får kolla henne innan vi skall ut och resa. Hoppas dock att det går över av sig självt under dagen.
 
Nej, nu har jag inte tid att blogga mer. Någon vill ha sin morgongröt här. Och det är inte jag.
 
 
 
Bjuder på ett foto på kommunhuset i julskrud. Det är så himla mysigt här i stan om kvällarna nu när juldekorationerna kommit upp!

Hälsningar
Thiilde

hoppas allt går bra hos läkaren och att det visar sig vara lite "spänd-inför-julafton" flammighet bara :)

Svar: Hihi, ja det kanske är det som det är ;)
Spanienfrugan

2012-12-10 @ 10:24:54
URL: http://thiilde.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback