Sista helgen i San Sebastian

2012-12-09 19:51:50
 
Hej på er.
Visst blev det en lyckad utgång med tjejerna igår. Klackarna var på och humöret på topp när jag virade halsduken tätt runt halsen och styrde stegen mot gamla stan. Där blev det friterade räkor med aioli, rödvin i små löjligt fina kupor följt av fancy G&T:s i en livlig bar.
'
Svårt att vara missnöjd med det faktiskt.
 
Och ja, det var en väldigt trött mamma som vaknade i morse, men det var det värt. Lite äggröra, starkt kaffe och en välbehövlig förmiddagsvila gjorde dock susen för mina plufsiga ögon. Och tur var väl det för söndagen har inte spenderats på sofflocket, även om man kanske skulle kunna tro det. 
 
Nej, här har vi varit på språng halv dan.
Vi började med lunchbjudning hemma hos favoritvännerna i sedvanlig spansk anda.
Goda tilltugg, mera vin, saftiga lammkotletter, vitlöksstekta inlagda paprikor och ljuvliga chokladkakor.
Därefter kaffe på en mysig bar i närheten och så slank det visst ner en G&T till.
 
Behöver jag säga mer? Vi har haft en toppenhelg!
 

Hälsningar

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback