Lördagstwisten

2012-12-08 21:04:00
 
Att inte jag ligger i soffan med handen på magen och kippar luft efter denna brakmåltid som vi intog i afton är för mig egentligen en gåta. Det är ju lördag och ni borde kunna finna mig i den där soffan med mjukisarna på och filten uppdragen till öronen, men se ni inte denna lördagen inte.
 
Ikväll är det denna mamman som gör stan. Och inte ens ribs värdig en kung kan få mig på andra tankar. Sista lördagen i San Sebastian måste man ju ta tillvara på. Fånga dagen (kvällen) och allt det där.
Om en liten stund kommer två tjejkompisar hit och hämtar upp mig.
Sedan blir det vin och mat bland stadens barer.
 
Kul skall vi ha och jag kan inte ta ansvar för på vilken nivå det blir bloggning av imon ;)

Hälsningar
Jenny - mammaliv i Nashville

Härligt!! Ha så kul!

2012-12-08 @ 23:54:07
URL: http://Jennybenny.se
johanna-tvillingmamma

Haha! Ni hade säkert en toppenkväll!


sv: åh det var såååå välbehövligt känns som jag konstant är trött och sliten :-)

KRAMAR

2012-12-09 @ 09:12:28
URL: http://www.tvillingmamma.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback