"Va, är det sant mamma?"

2012-12-12 09:45:26
 
"Har du inte packat färdigt ännu?"
Jo, nästan. Eller nä, vi har rätt mycket kvar faktiskt.
Det är ju bara så dötråkigt att packa och så mycket roligare att sitta framför datorn om dagarna.
Dessutom drack vi kaffe med en kompis igår eftermiddags och efter kl.20 på kvällen är jag alldeles för seg i kolan för att få packat något vettigt.
 
Undanflykter, undanflykter. Ja, ni hör ju.
 
Men idag SKA vi få packat färdigt i största möjliga mån. Jag LOVAR.
Det kanske blir enklare att få med lillbusan på ett hörn idag med när hon nu verkar må mycket bättre.
Eftersom hon kände att hon mådde så förträffligt i morse så firade hon det med att välta en köksstol över sig. Ett par hundra krokodiltårar senare så kunde vi dock äta frukost och kolla på julkalendern.

Hälsningar
Anna-Mamma och Socionom

Hon är så söt er lilla tjej, hon ser ut att bli en tjej med attityd:) kram

Svar: Japp, det tror jag med ;)
Spanienfrugan

2012-12-12 @ 13:05:49
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Anna

Skickade med fel blogg. frokenstockholmare.se är den nya

2012-12-12 @ 13:06:30
URL: http://frokenstockholmare.se
Anna

Skickade med fel blogg. frokenstockholmare.se är den nya

2012-12-12 @ 13:06:32
URL: http://frokenstockholmare.se
Bönis

Haha, jag gillar denna bilden på Lia i sin lilla pyjamas! TÄNK att ni faktiskt kommer hem idag! Känns helt overkligt!!!!

2012-12-14 @ 08:11:02

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback