En hemresa senare

2012-12-15 11:51:00
 
 
Klart man inte behöver oroa sig för att ut och resa när man har en globetrotter till dotter ;)
Gårdagens hemresa gick över förväntan och faktiskt bara bra. Bortsett från en försenad flygbuss och sent första flyg på grund av stark vind, så kan man inte klaga.
 
Lia tyckte det var kul att resa och var vaken måååånga timmar i sträck.
På första planet sov hon dock nästan hela tiden i min famn. Slutet av sista flygningen var lite mer av en utmaning, men då hade vi turen att det bara var halvfullt så att Lia fick kräla runt på lite säten.
 
Och sedan kom mommo och moffa för att hämta oss på flygplatsen.
Vi packade in oss i bilen med all packning, åkte genom ett vackert vinterlandskap och sedan vaknade vi upp i morse till snöstorm.
 
Det känns fint som snus att vara hemma igen!
 
 

Hälsningar
lotta

Vad skönt att det gick bra! Alltid spännande att se hur de reagerar på olika situationer! Annie grät sig igenom hela lucia tåget på mitt jobb igår.. Det trodde jag inte skulle hända.. Men men..
Så roliga miner hon gör! Älskar det! Och så välkommen hem förstås! Kram från oss

2012-12-15 @ 17:44:22

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback