Oj, lucia? Varsågoda här är grisfötter

2012-12-13 11:21:00
 
Kul att man vaknade i morse och blev förvånad när mannen deklarerade att det är Luciadagen idag.
Jag är bra förvirrad just nu känner jag. Särskilt förvånande är det att jag senast igår såg en väns söta lilla dotter i lusselinne på Instagram och ÄNDÅ inte kopplade att det är luciadagen idag.
Till mitt försvar kan jag säga att vi somnade sent igår efter supertrevlig pintxokväll och att det är liiite mycket nu med flytt och grejer.
 
Hur som helst, glad lucia! Eller vad man nu säger.
Jag förbereder ett inlägg med massa bilder från gårdagens nomnomkväll som kommer i eftermiddag.
Ni får en teaser så länge. Jag säger bara långkokta grisfötter (bilden ovan).
Mycket godare än vad man skulle kunna tro!

Hälsningar
Amanda

Hm, grisfötter.. Modigt att våga testa!:-)

2012-12-13 @ 12:48:04
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Jenny - mammaliv i Nashville

Man blir så avskärmad när dom inte firar samma högtid i landet man bor! Jag är också alltid SÅ virrig trots FB, instagram & bloggar som påminner.

2012-12-13 @ 13:26:44
URL: http://Jennybenny.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback