En syssling till har kommit till världen

2012-07-28 12:10:11
Idag fick Lia sig en syssling till. Min kusin fick deras efterlängtade lilla dotter idag och jag ryser lite i kroppen när jag tänker på det. Tiden springer iväg och för 3 månader sedan var vi där (ja, alltså inte fysiskt sett där i Möndal alltså) men vi var på sjukhus med ett litet skört liv i famnen. Någon vi ännu inte kände och inte ens visste vad hon hette. Så fantastiskt det är att få barn ändå och vad lycklig jag är att vi fick lov att bli föräldrar till världens bästa tjej! Nu längtar vi efter att få träffa Lias syssling. Hoppas att man kan få sno åt sig en glutt på henne redan nästa vecka när vi kommit till Sverige.
 
 
 
Vår lilla skruttis bara 1 dag gammal

Hälsningar
lisa

Tänk vad tiden springer iväg, känns inte som det var längesedan jag var inne på din blogg och gratulerade till Er nyfödda dotter och man hade följt er under en lång tid :) Spännande och nu är man där själv och bara väntar ut dagarna.

Samtidigt som jag är väldigt nervös nu ;)

2012-07-28 @ 14:53:56
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
jenny

det går på tok för fort!
tänk, snart är alfred 6 månader!
jag hinner inte med..

2012-07-28 @ 16:45:09
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback