Pastakärlek och före-middagen-coctails

2012-04-07 13:30:00



Pasta är världens bästa mat om man är många. Det går fort att laga och alla tycker om det. Igår åt vi middag tillsammans hemma i lägenheten efter mycket uteätande sedan gästernas ankomst. Middagen satt som en smäck i hungriga magar efter en mycket god före-middagen-coctail på vår lokala bar nere på gatan, som råkar vara en förnämlig coctailbar med prisvinnande coctails! Gårdagens pasta som vi lagade går under namnet Modonostro och är fasligt god, för att citera våra middagsgäster. Receptet har jag delat med mig av innan på min gamla blogg, så ni som är nyfikna finner receptet här. Kom igen testa! Pastakärlek kan man ju aldrig få för mycket av.



Denna coctailbar har dessutom många alkoholfria coctails, vilket verkligen uppskattas av en höggravid :) Drinken till höger drack jag och den hade en läskande smak av vattenmelon. Så gott!

Hälsningar
Jenny - mammaliv i New York

Åh det receptet skulle jag vilja testa! Får bli när herrn är borta för han är nog den enda i universum som inte tycker om krämiga pastarätter! Buhuu!

Hoppas ni har en fantastiskt fin påsk med vännerna!

2012-04-07 @ 15:05:55
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Anonym

blogving byte

2012-04-07 @ 16:16:49
URL: http://mosansliv.blogg.se/
SjungandeMamman

Mm blir sugen på en cocktail visst =) Är himla dålig på att prova olika pasta-rätter faktiskt. Ska minsann prova ditt recept snart!



Ps.Firade mannen Rögles elitserieplats igår? Halva Ängelholm är nämligen bakfulla idag, haha!

2012-04-07 @ 22:39:22
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback