Vardag i ett varmt och klibbigt Spanien

2012-09-11 10:01:00
Hej från ett soligt och luftfuktigt Spanien. Eh, det blev verkligen lite av en chock att komma hit igår från ett höstigt Göteborg. I natt har jag legat och vridit och vänt mig för att det varit så varmt och fuktigt. Jag klagar inte, men det tar nog lite tid att aklimatisera sig bara. Sedan skall vi njuta av värmen igen :) Morgonen har börjat som den brukar med frukost tillsammans hela familjen. Sedan ville Lia inte somna så nu har jag kämpat med att lägga henne för förmiddagsvilan. Puh! Med en sovande bebis då äntligen så kanske man kan börja packa upp så smått och börja dagen. Första vardagen med Vasse på jobb för första gången på fem veckor! Vi får väl se hur det går för nog är vi lie ringrostiga allt.
 

Hälsningar
Anna-Mamma och Socionom

Borta bra men hemma bäst:) Kram

2012-09-11 @ 12:47:08
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback