Tillbaka till köket

2012-09-04 14:39:55

Vi har bebisgosat här på dagen med en kompis och hennes lilla kille. Väldigt mysigt men nu är det i köket vi kommer stå resten av dagen. Kul att laga lite mat igen efter att ha blivit bjudna på mat länge nu. Till lunch äter vi sparrissoppa med halloumi till. Mycket gott och passande i det trista vädret. Snart skall vi dock börja rulla köttbullar till middagen med gammelmormor och gammelmorfar som kommer hit. Hepp!


Hälsningar
Nina

Oh, så gott det låter! Halloumi och sparris är två av mina favoriter i köket.

2012-09-04 @ 18:13:54
URL: http://denvassastekniven.se
Sandra

Hej!! Kul att läsa din blogg! Jag bor ocksâ i Spanien och väntar nu vârt första barn. Hur länge har du bott i San Sebastian? Det är sâ vackert där. Hur gammal var er dotter när ni âkte till Sverige för första gângen? Jag antar att man mâste âka till Madrid för att fixa passet? Vi bor i södra Spanien. Tack för intressant läsning om en svenskas upplevelser i Spanien, jag kan säga att jag känner igen mig ganska mycket :)

2015-01-27 @ 12:57:32

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback