I backspegeln, augusti 2011

2012-09-12 17:45:00
Skämmes ta mig fan! Jag ligger ju efter med mina "I backspegeln-inlägg". Ni har ju inte fått något återblicksinlägg från augusti 2011 och nu har snart halva september gått. Aj, aj. Det var inte bra. Jag får skylla på semestrar och annat som kommit emellan, men ett inlägg skall ni ha.
 
Så här kommer lite härliga fotocollage från förra sommaren i augusti, en månad då vi gjorde hur mycket kul som helst! Vi åkte på vinresa till Rioja med tre sköna vänner, provade autentisk mexikansk mat, låg på stranden, grillade, firade Semana Grande (stora festivalveckan här i San Sebastian) och åt många härliga frukostar. För attt nämna något...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hälsningar
Sandra R

Namnamnamnamnam... Ni äter så mycket gott! (Även om detta åts för ett år sen.)
Jag kom på att det också är en intressant del av din blogg, all god mat ni äter och fotar och lockar med. :)

2012-09-12 @ 20:00:52
URL: http://www.aresmamma.se
Johannaty.se

Så härligt, jag håller också på att knåpa ihop ett collage från förra årets aug. Lite sent dock! kram

2012-09-13 @ 08:47:41
URL: http://johannaty.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback