Barnfritt och bröllop idag

2012-09-08 07:37:25

Lördag idag och jag är exalterad över att vi skall gå på bröllop! Nära vänner till oss skall säga ja till varandra här i Göteborg idag och det skall bli så kul att dela deras stora dag med dem. Lia skall få ha barnvakt för första gången, mommo, moffa och moster ställer upp. Mamma och pappa skall alltså vara barnfria för första gången! Spännande :). Nu skall jag bara fixa klänningen som jag skall ha på mig för när jag tog fram den ur garderoben så hade en stor söm spruckit i ryggen. Det måste ha gått vilt till på det senaste bröllopet jag var på och bar den där klänningen...


Hälsningar
Therese

Åå hoppas ni har det helt underbart skoj bröllop är ju så kul att gå på. Jag har gått på bröllop varje sommar de senaste åren och det blir nog ett nästa år med.

2012-09-08 @ 23:29:11
URL: http://sailorswife.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback