Vi väntar och längtar

2012-10-17 18:00:00
Om en vecka är dem här på plats igen Lias mommo och moffa. Det känns som att det var längesedan vi sågs nu även om det bara är 5 veckor sedan vi flög från Sverige till Spanien. En hel vecka kommer de och hälsar på oss och vi längtar såklart massor! Fast vi längtar säkert inte ens hälften så mycket som dem längtar efter oss och den där lilla tjejen som börjar bli en rätt stor tjej nu faktiskt :) Sist mina föräldrar var i San Sebastian var Lia bara en liten pluttplutt och tyckte att det var supermysigt att sova lite i famnen på mommo och moffa. Den här gången blir det nog mer bus och lek för nu vill hon inte sitta still länge! Åh, hoppas veckan går fort nu så att vi ses snart.
 
 
 
Så här liten var Lia i juni när mommo och moffa var här
 
 

Hälsningar
Sandra R

Åh, jag kan tänka att det längtas både här i Sverige och i Spanien. Vi har barnens farmor och farfar i Gävle, drygt 80 mil härifrån, och vi längtar alltid efter att få se dem. Snart är det dags igen, allhelgona är det dags för dem att komma ner. Och i december åker vi upp för att fira en minijul med släkten.
Jag är säker på att veckan kommer susa fram och sen har ni mormor och morfar på plats. :)
Kram!

Svar: Lite samma för er då ja. Kul att ni planerat in när ni skall ses redan!
Spanienfrugan

2012-10-17 @ 19:29:19
URL: http://jagarsandra.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback