Tidig morgon

2012-10-05 07:38:06

Här är vi uppe före solen så mörkret ligger ännu tätt i lägenheten. Vi har gjort frukost, lekt och bakat chokladbollar. Lia hade en märklig dag igår där hon sov typ hälften så mycket som hon brukar. Natten var också lite orolig och sen vaknade hon glad kl.06:00. Idag är det ju fredag så det blir säkert en bra dag. Med mycket kaffe ;) Sol och 27grader varmt skall vi få med idag, härligt! Men först måste nog solen stiga upp..,,


Hälsningar
Morfar

Jag är också redan igång på kontoret i Stockholm :)
Kram på er ;)

2012-10-05 @ 07:44:10
Sara

Mysisar! Jag vill också ha 27 grader! Här är det 10... Jag blev så himla sugen på mango förresten så va tvungen att gå och köpa några. Tveksam om de är lika smakrika som era men man tager vad man haver! KRAM

2012-10-05 @ 10:32:30
Sanna

Men gud så härligt ni verkar ha det! Ja, att bo på lite varmare breddgrader vore inte fy skam. Känner du andra människor där förutom din man? :-)

Svar: Vi har ju lärt känna ett par stycken vänner här, och så Vasses kollegor förstårs. Men man saknar ändå alla sina goa vänner där hemma :(
Spanienfrugan

2012-10-05 @ 11:05:28
URL: http://sanskee.blogspot.com/
Sanna

Jag kan förstå att man längtar ihjäl sig efter sina nära och kära. Desto härligare dock att ses när man kommer hem eller de hälsar på :-)

2012-10-06 @ 16:11:08

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback