Presenttips!

2012-10-11 08:30:00
 
I söndags fyllde min pappa, Lias morfar, år och då passade vi på att skicka den här t-shirten i present. Fin va? Morfarn blev väldigt glad för den i alla fall. Så glad att han direkt tog den på sig och la upp en bild på Instagram som jag nu snott till detta inlägg ;) Jag tänkte att det kanske finns fler morfäder där ute som förtjänar en snygg t-shirt med denna titel. Kanske till jul eller så? Eller bara när som för att dem också är just världens bästa morfar. Det kan man ju hylla nästan när som helst faktiskt. T-shirten går att beställa här.

Hälsningar
Karolina, mamma till My <3

Vilken fin tröja och morfar. Ni är otroligt lika.

2012-10-11 @ 18:20:27
URL: http://lillamys.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback