I backspegeln, september 2011

2012-10-01 13:30:00
Efter händelserika augusti här i San Sebastian förra året, så körde vi på i september med, om än i liiite makligare tempo. Vasse åkte på konferens och jag passade på att bege mig ut på hajk med hans kollegor. Vi besökte en klassisk sideria och åt god mat (framförallt grillat kött!) och drack sider tills det sprutade ur öronen. Vi provade en ny restaurang som lagar många typiska rätter för den här stan och åt oss mätta även där ;) Sedan firade vi Vasses födelsedag med en middag hemma, mina föräldrar med vänner kom hit och då blev det både strandhäng, goda drinkar och lite hajking. Ungefär så såg det ut för oss i september förra året.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hälsningar
Sandra R

Dina backspegelinlägg är verkligen fina och intressanta! Jag har gjort för ett helt år en gång (eller två) och en gång för ett decennium.
Tummen upp!

2012-10-01 @ 15:09:09
URL: http://jagarsandra.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback