Hade man fått en krona...

2012-10-05 12:54:31

Då har jag fått rullat chokladbollarna. De luktar så gott! Upptäckte chokladbollarnas storhet först som gravid. Var inget vidare fan innan. Men med mycket starkt kaffe i och rullade i kokos är de ju smått oemotståndliga! Lia verkar ta igen förlorad sömn med att sova ut här på förmiddagen. Hon har sovit i 2,5 timme nu och ser inte ut som att hon tänker vakna än på ett tag.

När hon väl gör det skall vi rulla ner till apoteket och hämta ut två burkar mjölk som jag glömt av. Jag var där förrförra söndagen då vi klantigt nog glömde hämta ut mera mjölk på fredagen. På söndagen stod vi nästan barskrapade på den mjölk som vår bebis LEVER av. Inte så käckt. Som tur är så finns det ETT apotek i stan som även har söndagsöppet, så det blev vår räddning! Men de hade bara två burkar på lager och jag hade recept på fyra burkar. De där andra två burkarna skulle de beställa hem sa de och så kunde jag hämta dem senare. Det blev visst mycket senare. Så det måste vi få gjort idag. Hade man fått en krona för allt man glömmer som föräldraledig så hade man nog varit rik rätt snart...


Hälsningar
michaela- med syskon i magen ♥

jag har tänkt på det där..jag har inte gjort chockladbollar sen ja var barn..men nu kanske det är dags? på den tiden fick man äckliga smörklumpar i men kanske kan jag göra det bättre idag hihi ;) dom där ser i vilket fall väääldigt goda ut!

Svar: Har också dåliga minnen av smörklumpar i chokladbollarna, men nu är det gott när man kan göra dem utan klumpar ;)
Spanienfrugan

2012-10-05 @ 14:31:32
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback