Borrning ger en mindre sovkris här!

2012-10-15 13:43:57

Åh jag vill så gärna skriva några rader och visa bilder från gårdagen som var så trevlig, men vi har lite sovkris här för tillfället. Grannarna ovanför håller på och renoverar sedan många veckor tillbaka och just idag borrar de som bara den. Det är så lyhört här så Lia kan inte sova bra när de för sånt oväsen. Nu har hon knappt sovit alls sedan i morse eftersom hon vaknar till hela tiden. Så i ett försök att få henne att sova längre den här gången så ligger jag bredvid. Mysigt, men då blir det inte mycket annat gjort. Vi får väl se om jag får knåpat ihop ett inlägg om gårdagen senare ikväll. Hoppas de borrar klart det dem skall idag för det regnar ute så det känns inte så lockande att gå ut heller...


Hälsningar
kiwiberries - tävling

ush va jobbigt, kommer ihåg när de brukade borra här precis vid sovtid på kvällen, då man faktiskt inte ens fick borra !

2012-10-15 @ 18:43:37
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback