Vi håller tummar och tår

2012-11-08 11:33:00
 
Hej där torsdag. Mannen vaknade upp med känningar i halsen idag. Neeej! Lider med honom då det där loppet som han tränat för hårt i 12 veckor nu går av stapeln på söndag. Fy så trist det vore om han inte kan springa det nu för att han gått och blivit sjuk. Vi håller där med tummar och tår för att det är falskt alarm och att jag och Lia kan heja fram honom i mål på söndag. Helgen är ju snart här och det känns bra tycker jag. Vi var i parken igår jag och Lia, som vi nästan alltid är numera. Hon tycker att det är så roligt att kolla på det andra barnen, stirra ut duvorna som pickar runt och så gunga. Som hon älskar att gunga. Så fort hon börjar gunga fram och tillbaka så kommer det där stora varma leendet fram i hennes ansikte. Så himla hjärtsmältande.

Hälsningar
Emma

Åh, trist med halsen. Se om du kan få tag på propolis på nått apotek, gärna sprejform. Det är nog de bästa jag vet för halsen :)

2012-11-08 @ 12:18:59

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback