Nu ser jag ut

2012-11-21 13:45:30
I tre veckor gick jag belåtet här hemma och beundrade min nya frisyr. Så nöjd var jag. Och är fortfarande. Det är bara det att när jag entrade vecka nummer 4 med hellugg så såg jag knappt ut längre. I min lugglyckobubbla hade jag förträngt det där som ju är så meckigt med lugg. Den måste klippas så jäkla ofta!  '
 
3 veckor trodde min frisör att det skulle ta innan den behövdes justeras på nytt. Det gjorde det nog med. Men jag fick inte tummen ur att fixa den förrän efter nästan 6 veckor, så det vart lite jobbigt och några rackarns fula nödlösningar här på slutet. 
 
Så igår gick jag förbi salongen som vår vän har och han inte bara klippte till min lugg så att jag kunde se igen. Han stylade om och fräschade upp håret så jag kände mig snyggare än snyggast när jag gick därifrån. Som kompensation för denna braiga service så köpte jag ett schampoo som jag velat prova ett tag nu. Kerastases volymschampoo. Skall bli spännande att prova då jag älskar deras hårserum.
 
Någon som testat detta schampoo redan?
 
 

Hälsningar
Johannaty.se

Jag läser till hälsocoach :) Hoppas allt är bra med er, längtar du hem till julen och sve nu?

Svar: Åh, det lät ju kul. Lycka till med studierna.Ja, nu längtar vi hem massa. Vi flyttar ju hem för gott faktiskt, så det känns extra spännande. Bara 3 veckor kvar i Spanienland.
Spanienfrugan

2012-11-21 @ 17:42:13
URL: http://johannaty.se
Anonym

Bildbevis!!!

2012-11-21 @ 21:45:43
URL: http://grrringo.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback