Mitt fredagsmys och Lias nya matchvikt

2012-11-23 20:34:34
 
Briesalamibaguette med caprese on the side och ett glas rött.
Så ser mitt fredagsmys ut ikväll. Jag kör solo här i soffan då Lia sover och Vasse är hemma hos en kompis för fotbollskväll. Jag valde att hoppa fotbollen jag framför lite skön egentid framför datorn.
 
I eftermiddags var vi hos doktorn och fick vaccinerat Lia. Tredje omgången vaccin nu och den sista rundan som vi hinner med här i Spanien. Nästa gång blir det på BVC hemma i Sverige.
 Vi har haft tur som sluppit undan feber i samband med vaccinationerna, och även denna gång verkar vi ha klarat oss. Skönt.
 
Nya matchvikten på lilldamen, så här vid 7 månaders ålder är 8430 gram och så är hon hela 69 cm lång.
Inte illa pinkat!Vid senaste vägningen och mätningen, vid 5 månader, så vägde hon 7110gram och var 65 cm lång. Så det går ingen nöd på henne direkt ;)

Hälsningar
Renata

Stora duktiga tjejen! Här går det inte så bra med vikten.. 200 g på en månad, så nu får vi spetsa maten med extra nkt fett! Tycker Lia får visa Iris hur man gör ;)

2012-11-23 @ 21:24:04
URL: http://renatas.blogg.se
Yohannas.se

Helt perfekt ju, alltid skönt med det där kvittot på att de får i sig rejält och bra med mat ju :)

Svar: Ja, jätteskönt!
Spanienfrugan

2012-11-24 @ 20:22:13
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback