Kaffe i köket med en goding

2012-11-10 08:47:15
En storhandling hade jag tänkt mig idag. Hade varit skönt att fått fyllt upp kylen en smula. Men det tar vi sedan. Nu dricks det kaffe i köket medan Lia sitter bredvid och leker i sin stol. Jag kittlar henne under fötterna emellanåt och det tycker hon är fasligt roligt. Hennes stackars far som ännu är krasslig ligger kvar i sängen. Vi får väl se vad han känner för att hitta på idag. En bra lördag tror jag i alla fall att det blir. Kan det bli annat med den här godingen hemma?
 
 

Hälsningar
Ulrika

Hoppas mannen din känner sig bättre idag och att han kan springa loppet! Ni far ha en trevlig söndag hur som helst :)

2012-11-11 @ 09:29:01
URL: http://tosenborell.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback