Julkänsla sökes

2012-11-27 08:00:00
Fy så trist. Jag har då ingen julfeeling alls ännu. Är det verkligen första advent på söndag? Jag ramlar över det ena trevliga inlägget efter det andra om julmys på bloggar jag följer och blir allt lite avundsjuk. Men jag har som sagt inte haft så mycket inspiration. Kanske för att vi har så mycket annat i görningen just nu med flytt och grejer, plus att vi nu har gått in i en riktig regnperiod här. Ja, det är nog det som gjort att julkänslan ännu inte infunnit sig, för annars älskar jag ju julen!
 
Idag skall jag i alla fall hänga upp vår julstjärna och klä lite rött band om våra ljushållare. Det är väl alltid något? Sedan får jag nog köra en vecka med julmusik på om dagarna och så självklart plocka fram min julmust och julskum ur gömmorna.
 
Åh, vad bra det känns nu. Klart att här skall hittas julkänsla med. Dessutom börjar ju julkalenderna jättesnart och det är verkligen något som jag ser fram emot. Hihi, jag skall tvinga Lia att kolla på den med mig varje dag fram till jul.
 
 
 
Stranden igår bidrog inte heller mycket till julkänslan, men fin var den.

Hälsningar

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback