Avrundar lite då

2012-11-17 17:44:00

När klockan är närmare sex på kvällen så känns det som att det vore på sin plats att runda av dagen lite. Vi har fått gjort mer än väntat tycker jag. Nästan skrattretande mycket för att vara oss på en helgdag.

Vi har bland annat tvättat sängkläder, köpt kokosmjölk i specialaffär, ätit glass på Boulevarden, Vasse har städat jättefint, Lia och jag har handlat fika på konditoriet och så har vi såklart ätit lunch och druckit kaffe med. Fy så effektivt.

Nu väntar en dusch för den lilla majskroksmarodörskan som inte velat sova middag idag. Sen får vi se om hon somnar tidigt som kompensation. Åt sina föräldrar alltså.

 


Hälsningar
Lisa

Så fin du är i lugg!

2012-11-17 @ 19:31:15
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Bönis

Jag hoppas Lia äter majskrokar och inte ostkrokar som du har skrivit här ;)

Svar: Haha, så sant. Får ändra det ;)
Spanienfrugan

2012-11-17 @ 19:48:38
E - Gravid i v 36 ♥

Oh, bor du i Spanien...lite avis blir man. Tack för den gulliga kommentaren. Kram

2012-11-18 @ 18:20:56
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback