Äntligen fredag!

2012-11-09 19:43:46
 
Då var det äntligen fredagskväll hos oss med. Jag har korkat upp en flaska rött som jag nu får ha helt för mig själv då mannen ju kurerar sig och laddar upp för sitt lopp. Okej, inte mig emot ;) Liabusen sover och vi skall brassa världens godaste hamburgare innan vi bänkar oss framför en film. Låter ypperligt om ni frågar mig. Precis så här vill jag spendera mina fredagskvällar. Bilden ovan är tagen på baksidan av vårt hus. Jag tyckte att trädet var så vackert med sina gula löv när jag rullade förbi med vagnen där i eftermiddags. Som vanligt hade vi varit på lekplatsen jag och Lia, men vi glömde såklart av att det var fredagseftermiddag ju och därmed smockfullt på lekplatsen. Vi fick stå i kö till gungorna till och med, men det tyckte Lia ändå var okej för det var ju så mycket roliga barn att titta på istället.

Hälsningar

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback