Heja moster!

2012-05-29 09:20:00


Lias toppenmoster, min underbara Syster S, är bara så bra. Bra på många sätt och vis såklart men just nu tänker jag främst på att hon mycket snart tagit sin kandidatexamen, därmed blivit systemvetare och dessutom som grädde på moset redan fått jobb! Ett riktigt bra jobb har hon lyckats att ro i hamn också och hennes storasyster kunde inte vara stoltare. Det är inte utan att man känner sig lite gammal med en bebis på armen och en lillasyster som är färdigpluggad och flygfärdig för det riktiga arbetslivet med de stora drakarna ;) Nu skålar vi i morgonkaffet för dessa härliga framgångar och håller tummarna för att detta även innebär att moster kan ha vägarna förbi här i sommar. Blink, blink.

Hälsningar
Lovable

Hej Spanienfrugan! Såg din länk hos A piece of life och måste naturligtvis kolla in hos dig. Bodde själv i många år i Spanien och blir alltid lika glad över att se bilder från mitt forna hemland. :-)Hoppas att vi ses i cyberspace! Kram Helena/Lovable

2012-05-29 @ 12:02:41
URL: http://dearlovable.blogspot.se
carolina

Hejja henne! :) Dom växer upp fort, jag har tre yngre systrar, och "minstingen" börjar gymnasiet snart ju...jösses!

2012-05-29 @ 12:56:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Eleonore- Kokboksutmaningen

Förstår att du är stolt, riktigt bra jobbar av henne att ta examen och redan ha ett jobb :D Men hon är nog minst lika stolt över dig som vågat flytta till spanien och fått en otroligt söt Lia!

2012-05-29 @ 15:25:24
URL: http://fikamed.wordpress.com
Sandra

Hahaha, vad rolig du är! Tack för all hjälp jag har fått på vägen! Vi får se om det blir något Spanien i sommar. Det är ju faktiskt inte sååååå långt kvar tills ni kommer hem :)

2012-05-29 @ 21:16:22

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback