Imorgon flyger vi till Spanien

2012-03-21 09:10:00
Snortidigt imorgon (06.55) tar vi planet ner till Bryssel för att sedan byta plan till Bilbao. Mitt resesällskap kommer att bestå av spralliga och tjötiga Syster S samt hennes alltid glada men lite tankspridda sambo. Det blir nog en underhållande resa, haha! Så länge jag slipper resa själv så är jag i vart fall nöjd. Jag menar finns det nåt tråkigare?

Denna gång har jag väsentligt mycket bättre flygtider, så redan kl.12 kommer vi att ha landat i Bilbao och då lär vi vara i San Sebastian runt tvåtiden. Detta blir Syster S tredje besök hos oss, hon är vår mest frekvente besökare, men för hennes sambo blir det första gången. Dem är tokladdade över att få komma ner och äta Pintxos, dricka öl/vin, shoppa, eventuellt surfa lite och bara promenera runt i den mysiga stadskärnan. Det skall bli väldigt roligt att ha dem där över helgen tycker vi och det bästa av allt med att få dem med mig på planet imon är att det blir några färre att säga adjö till. Snyft.

Idag är alltså sista dagen i Sverige på ett bra tag för mig nu. Nästa gång vi kommer hit blir i början av augusti och då räknar vi med att ha en liten söt knubbis som resesällskap! :) Det känns så märkligt att tänka att detta förmodligen blir sista resan ensam, utan barn, på säkert mycket länge...

 

 

Här har vi mitt resesällskap för morgondagen.


Hälsningar
Martina

Vad kul med en till utomlandsblogg om livet som hemmafru.. Kommer titta in fler gånger...



2012-03-21 @ 10:57:46
URL: http://destinationshanghai.blogg.se/
Karolina, nybliven mamma 💜

Va lika du och din syster är!:)

Låter som du haft underbara dagar här i göteborg- härligt!

2012-03-21 @ 11:10:38
Charlotta

Verkar som att du har haft det jätte mysigt i Sverige! :D

2012-03-21 @ 12:58:37
URL: http://bagarebengtsson.blogspot.com/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback