Sovmorgon med skönt, grönt till bords

2012-03-07 10:15:43

 

God förmiddag gott folk. Idag tog vi oss lite sovmorgon efter en mycket lyckad middagsbjudning igår, som slutade en bra bit efter midnatt. De mycket exemplariska gästerna bidrog inte bara med cheesecake till gårdagens tillställning, utan vi fick även en fin flaska vin och en härligt vårig blomma som nu så vackert pryder vårt köksbord. Det är faktiskt den allra första krukväxten som lyckats leta sig in i det här hemmet (ja, mamma det är sant). Att inhandla lite skönt, grönt till denna lya står definitivt på vårens att-göra-lista.

 

Vasse drog upp persiennerna för att väcka mig i morse och in flödade solskenet. Nu har vi ätit frukost tillsammans bestående av min vanliga favorit  med banan, jordgubbar, hasselnötter och grekisk yoghurt. Mums. Planen för dagen är att umgås lite på tu man hand med Yvonne som var här igår kväll, packa resväskan inför morgondagen och med lite tur kanske även mottaga ett stycke barnvagn. Håll tummarna för att den dyker upp idag!

 

 

 

 

 


Hälsningar
elin ♥ Mamma till Signe♥

Hm vad konstigt.. Har du provat trycka F5 också? För mig är det inga problem:S



2012-03-07 @ 11:16:10
URL: http://flieo.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback