Fredagsfina i v.33

2012-03-16 12:14:38

 

Då har jag och kulan gjort oss lite fredagsfina och nu känner vi oss redo att ta oss an dagen. Först skall jag svänga ner om köpcentret igen och eventuellt byta amningsbh:n till en mindre storlek. Jag hade vissst inte sån tur som jag hoppats på ;) Men det går nog snabbt, för så här mitt dagen så brukar det ju vara lite lugnare.

 

Idag är jag annars bortbjuden både på lunch och middag. Lyxigt så det förslår! När jag är klar på köpcentret så åker jag till min extramormor och extramorfar för lite lunchmys. Skall bara försöka att äta lagom mycket till lunch så att jag orkar med middagen sedan med...det märks att man inte klarar så stora portioner längre nu när magen växt! Igår gick vi in i v.33 och det är bara 55 dagar kvar tills den 10 maj nu enligt min nedräknare här på bloggen. Tur att jag har den så att man kan gå in och kolla då och då. Haha, glömmer ju så fort! Hur som helst så känns tillvaron ljus, magen är lagom tung att släpa på och jag hoppas på sju sista hyfsat behagliga veckor ändå. Tjingeling så länge!


Hälsningar
Lotta, mamma till Lucas

Blev det nått shoppat? =) Inte trist att bli bjuden på mat sådär!



Trevlig fredagkväll!

2012-03-16 @ 16:29:40
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
ENDENISE

fina fina magen ♥

2012-03-16 @ 20:32:44
URL: http://endenise.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback