Dags att börja nedpackningen av pinalerna...

2012-03-20 10:17:50

 

Hua, vad här var grått och tråkigt ute idag då. Vart tog gårdagens stora sol vägen??? Den fina påskliljan som vi fick av Linda i förra veckan har slagit ut så fint nu och piggar i alla fall upp i rusket. Efter att ha betat av Barns Utveckling från 0-1 år under duntäcket i morse så har jag nu hittat ner till frukostbordet. Kokt ägg, två smörgåsar med leverpastej och saltgurka, lite filmjölk och en klyftad apelsin står uppdukat framför mig. Skall bli gottigott gott!

 

Planen för dagen är annars att börja projekt nedpackning av pinalerna i resväskan. Det har ju shoppats en hel del under Sverigevistelsen och dessutom har jag några gamla grejer som jag skall ta med ner till Spanien också, så det kan bli intressant att försöka stänga resväskan sedan. Som tur är skall ju Syster S och hennes sambo resa ner tillsammans med mig på torsdag så jag räknar kallt med att uttnyttja deras bagagvikt också :)


Hälsningar
La Madrileña

Jag ser att du lyckades dölja magen och få resa med flyg till Sverige trots allt! ;-)



Trevlig resa hem till España!



Saludos desde Madrid,

La Madrileña

2012-03-20 @ 10:25:25
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com/
Mickan, Gravid v. 39

Vad trevligt att de kommer med er hem. :) Du får ju inte bära allt det tunga själv. ;)

2012-03-20 @ 15:00:15
URL: http://angel-like.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback