Bye, Bye Halland

2012-03-11 14:38:00

 

Nu är vi redo att rulla hemåt mot Göteborg igen efter en riktigt härlig helg i Halland. Några dagar i det här sommarhuset kan verkligen göra underverk för själen. Lugn och ro, shopping, fasanspaning genom fönstret, sol, hav och en massa god mat. Hela livets goda i ett svep. Imon skall ni få se vad jag fyndade för fint i Ullared, jag lovar. Nu åker vi nämligen hem för att spöa varandra i lite Wii och förmodligen äta lite till innan vi kollar på Så skall det låta. Supersvenskhelgen fortsätter med andra ord ;)

Hälsningar
Cecilia

Låter som att du har njutit av sverige till max nu när du varit hemma o vilken toppenhelg! Spännande o se vad du fyndat för kul :)

2012-03-11 @ 22:57:37
URL: http://www.cme86.se
Caroline

Ska bli spännande att se vad du har fyndat på Ge-Kås! :D Jag börjar faktiskt längta dit jag med. Hihi.


En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback