Annorlunda söndagsmorgon

2012-03-04 09:55:45


Godmorgon! Här har man sovit gott och just nu äter jag en liten yoghurt för att snart kunna starta igång ett gravidpilatespass så här på söndagsmorgonen. Vasse gick upp tidigt idag och joggade bort till jobbet för någon timmes arbete. Igår fick han nämligen svar på några beräkningar som han gjort och det var tydligen väldigt exalterande resultat som framkommit, så han ville absolut ta sig in till jobbet idag för att fixa med dem. Jag är mer avis på själva joggingturen än på jobbandet jag, men får vackert hålla mig till min gravidpilates och promenader ett tag till.

Okej, nu kör vi då. Sedan blir det brunch runt tolvtiden när mannen är tillbaka igen, så egentligen är väl allt som vanligt här på en söndag...vi bara startar lite annorlunda idag ;)

Hälsningar
Melanie

här är det vasaloppssöndag! :)

2012-03-04 @ 11:12:18
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback