Egentid i mataffären

2012-06-23 14:27:02
Goddag. Något senare uppdatering här på bloggen denna midsommardag när hela Sverige ligger hemma bakfulla, eller nåt ;) Fasen vad jobbigt det är att man inte kan blogga från mobilen just nu! Nåväl, vi har haft frukostbesök här i förmiddags av vår trevlige danske vän som köpte med sig färskt bröd och croissanter mums, mums. Sedan har den här mamman fått sig lite egentid i den stora mataffären som ligger tio minuter bort. Jag satte ryggsäcken på och powerwalkade dit, storhandlade och var hemma igen på 45 minter :) Det kallar jag effektivtet! Lia och hennes pappa fick då passa på att bonda lite extra och jag fick rensa skallen lite samt handlat i lugn och ro. Underbart! Nu skall här kokas revbensspjäll till kvällens middag. Hasta luego!
 

Hälsningar
johanna-tvillingmamma

härligt med en ensampromenad, ibland behöver man få andas lite ensamtid. Hoppas midsommaren var fin!

sv:hehe tack så mkt! Lyckades rädda klänningen från spyor fram tills sena eftermiddagen, måste vara rekord!

2012-06-23 @ 14:36:57
URL: http://www.tvillingmamma.se
Yohanna - Väntans tider...

Sköööönt, bra gjort att du gick hemifrån själv en stund. Gör det regelbundet, det krävs oftast så himla lite tid för att man ska ladda om batterierna rätt bra! :)

2012-06-23 @ 16:48:50
URL: http://maiplu.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback