Så himla bra

2012-07-05 13:22:00
 
Lia hade en så himla bra dag igår, vilket medförde att jag såklart också hade en sån himla bra dag igår. Allt flöt på med matningar, blöjbyten och sovstunder. Hon var bara ledsen korta stunder och vi lekte mycket tillsammans. Så underbart! Då känner man sig stark och glad som mamma. När klockan var 23:00 somnade hon dessutom i sin egen säng och sov där större delen av natten. Duktig tjej!
 
Det märks att hon blivit större, för då kommer färdigheterna uppradade på band. Även om man redan kan sakna den där lilla, lilla plutten som låg på en bröst helt utslagen för någon månad sedan, så känns det ändå rätt skönt att hon nu börjar växa till sig och vardagen kan bli liiite mer uppstyrd så småningom. Och så är det ju så roligt att se henne utvecklas med. Mammalivet är verkligen ett äventyr av stor mått mätt.

Hälsningar
Mrs Oikaris

Gosisen då! Hoppas det vänder med magen nu.

Jag stirrar på Yoshi och blir helt tagen av hur otroligt stor han blivit! Vill stoppa tiden lite känner jag.. :) Men allt är ju på gott och ont. Uppstyrt är skönt. Särskilt när man har en till liten som behöver det så..

Svar: Tack! Vi hoppas också att vi är på väg i rätt riktning...ja, det är inte klokt vad de växer de små liven. Som ogräs banne mig :)
Spanienfrugan

2012-07-05 @ 15:23:10
URL: http://theoikaris.com
Lisa

Så skönt för både dig och Lia att det var en bra dag :)

2012-07-06 @ 08:18:31
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback