Färgglada fynd

2012-07-27 15:00:00
 
De här söta klänningarna hittade jag till Lia på Zaras rea i veckan. Blommigt, rutigt, snyggt. De hade verkligen hur mycket som helst fint på rea och det var rejält med rabatt dessutom. Perfekt! En lite tunnare turkos jacka som jag spanat på till ordinariepris fick jag också roffat åt mig. Lilldamens allra första jacka det, men misstänker att den lär behövas i kalla Sverige. Här har hon hitills klarat sig på kofta och filt i vagnen. Lia växer så det knakar och väger nu lite över 6kg. Mycket i strl 56 börjar att bli tajt, så jag köper strl 62 eller 3-6mån som de har på Zara :)

Hälsningar
jenny

åh vad de var fina!
zara har så mycket fint, de har ju öppnat på väla men jag har inte vågat gå in där eftersom jag egentligen inte har shopping pengar hahahaa

2012-07-27 @ 18:00:23
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback