Mössväder under dagens promenix

2012-01-30 14:04:04

(Jag och Vasse när vi söndagsslappade igår)

 

Idag har jag tvättat två maskiner tvätt, den ena innehållande alla våra sängkläder och dessutom gått en liten promenix. När jag stack ut näsan ur fönstret i förmiddags inför min promenad så konstaterade jag att det var kyligt i luften. Därför åkte mössa och skinnvantar på för första gången ever för mig i San Sebastian när jag sedan traskade ut i mina träningskläder. Visserligen sken solen, men det var kallt i luften och inte mer än 4 grader tror jag, så mössan värmde gott.

 

Eftersom jag känner av lite lätt halsont och har hostat en del i helgen så blev det bara en kort prommis idag. Jag gick en halvtimme runt floden och fick mig om inte annat lite behövlig d-vitamin från solen. Nu skall jag göra mig en kopp te och krypa in under en filt tror jag. Känner mig inte så kaxig idag och tycker att inhandla och laga dagens middag känns som projekt nog för resten av den här dagen. Så kan det va ibland.


Hälsningar
sofie mumsfillibaba

Fem minusgrader var det på dagens förmiddagspromenad. Brr.. Men soligt och riktigt härligt!

2012-01-30 @ 15:04:33
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Caroline

Hoppas att det inte blir värre utan att du blir kry snart. :)

helena

Vila dig o ta det lugnt. Jag är hemma från jobbet idag. Ont i halsen, huvudet o känner mig febrig :(

2012-01-30 @ 15:33:11
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Linnéa

Vad fina ni är tillsammans <3

2012-02-01 @ 11:58:20
URL: http://linneaturner.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback