Hejdå Vasse och en krispig promenad

2012-01-08 16:12:51
Jaha, då har Vasse tagit flyget hem till San Sebastian idag då. Själv har jag haft en förträfflig dag i stan med bästaste Linda. Efter att ha lämnat av mannen på flygplatsen så mötte jag upp Linda vid Linnéplatsen. Vi tog en krispig promenad genom Slottskogen tillsammans och med en ynka grad ute så kändes det som att det verkligen var läga för en stor, värmade kaffe latte sedan!

Nu har jag hittat hem till Partille och soffan igen. Jag har lyckats trycka en liten skål ostkrokar och skall nu på min mors inrådan spana efter babylapptäcken på nätet. Det är så himla bra att ha en mor som uppskattar handarbetets konst. Ikväll skall Syster S och hennes sambo komma hit och tacosladda med oss. För imon bär det av mot Ullared. Skall bli galet skojigt att botanisera bland helt nya hyllor i shoppingmeckat. Babyhyllorna!

Här kommer en fin bild på mig och fina Linda från förra hösten när jag nyss hade flyttat hem från Florida.


Hälsningar
Emelie- Mamma till Wilde ♥

va roligt med ullared dit vill jag med.

Vi var där och bunkrade upp innan Wilde föddes men nu vill man ju ha mycket mer när man vet vem det var som gömde sig i magen :)

2012-01-08 @ 17:25:09
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Linda

Det var inte alls så farligt för bodegorna. Måste se till att göra en sådan resa. Vet du någon bra hemsida man kan kolla igenom?



Ser ut som att du har det super hemma i Svedala! Min vecka gick alldeles för fort och jag är redan tillbaka i Spanien. Som tur är skiner solen och det är väldigt varmt!

2012-01-08 @ 18:55:09
URL: http://llinda.blogg.se/
elin-Gravid

tack så mycket! jag är helt kär i dom hihi!



hoppas allt är bra med dig o magen:-)

2012-01-08 @ 23:15:02
URL: http://flieo.blogg.se/
Jenny - gravid i New York

Alla åker till Ullared just nu tycker jag, haha :) Hoppas du hittar massa fynd!



Ja testa soppan. Så himla himla god :)

2012-01-09 @ 00:42:59
URL: http://jennybenny.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback