Resklar!

2012-01-15 09:30:00


Nu är det dags att åka till flygplatsen. Jag är färdigpackad och klar med ca 1kg övervikt...så nu håller jag tummarna för att väskan skall gå igenom ändå! När jag flög hem till Göteborg i julas så vägde väskan 1,5kg för mycket och det gick bra. Så nu hoppas jag på samma tur. Annars ryker nog mitt storpack med värmeljus som väger dryga kilot :) Förhoppningsvis är allt med. Pass, biljetter, mig själv och pyret kommer i alla fall med och det är väl det viktigaste. En stor del av mitt hjärtat får jag ju alltid lämna kvar dock...och lite andra småsaker som får komma ner med diverse besökare under våren.

Hälsningar
Yohanna i Las Palmas

Ja det är alltid att åka hemmifrån, en del av sitt hjärta blir alltid kvar.

Men välkommen tillbaka till Spanien.

Juste att komma hem till nystädat. Men vad i 17 är chorizo-tacos?

Hälsningar

Yohanna



PS Veckans real life handlar om matlagning:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-matlagning.html DS

2012-01-16 @ 22:20:42
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback