Godmorgon världen

2012-01-04 10:30:05


Nu är jag uppe och har duschat, men jädrans vad trött jag är på mornarna numera. Kanske är det en ny graviditetsfas? Eller också bara en reaktion från kroppens sida på jul och nyårshelgernas späckade schema? Skönt att det blir lite lugnare nu då så att kropp och själ kan ta igen sig lite.

Jag har åtminstone sovit hur gött som helst i min egna säng som står i ett av gästrummen här i Partille. Ljuvligt skön bäddmadrass och duntäcke i den alltså. Bra köp för 5 år sedan! Det är nog förresten det enda jag verkligen saknar i vårt hem i San Sebastian. Vår alldeles egna säng. Och allt fint porslin när man lagar mat då.

Nu blir det en snabb frukost för snart skall jag nog hämta Vasse inne på Chalmers. Ni förstår det var inte alla som hade sovmorgon till 09.30 i morse ;) Senare i eftermiddag skall jag testa det här med att blogga från mobilen och se hur det går...bilderna ovan är ju i alla fall tagna med mobilen. Vilket också syns. Fast det är klart om man vanligtvis fotar med en systemkamera, så är det kanske inte så konstigt att det mesta andra ser lite si så sädär ut.

Hälsningar
Maria - mamma till Liam ☆

åh vilken fin sjal! :)

2012-01-04 @ 14:01:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/
KArin

Haha jag är också GALET morgontrött nu, sover helst till halv tolv (om jag får välja) men för mig har det med tidsomställningen från Sverige att göra, dock ganska skönt, trvis bäst med den tiden och sena kvällar:))

2012-01-04 @ 14:08:59
URL: http://karinolofsson.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback