En lockande prognos

2012-01-24 17:47:43

 

Vilket kalasfint väder vi fick på eftermiddagen idag! Jag slog mig ner på en bänk med matkassen bredvid mig och bara njöt lite av solen. Luften kändes frisk och krispig, jag kände mig inte lika krispig men ändå var det så himla underbart på nåt sätt. I morgon säger prognosen 13 grader och sol för att sedan åtföljas av två dagar med lätt regn. Hm, känns som att det nog är läge att verkligen försöka ta till vara på morgondagen och spendera lite kvalitetstid utomhus. Jag har en idé om vad jag skulle vilja göra i alla fall, något som jag känner att dagarna börjar bli räknade för...så vi får väl se om det blir av imon då.

 

Nu väntas en helt vanlig tisdagskväll med tonfiskbaguette och skumbad. Udda kombination jag vet, men jag tänkte nog äta först och bada sedan faktiskt ;) Eller vem vet kanske gör jag tvärtom?


Hälsningar
Mari

Hmf, -8 i Bergsjön i morse... Krispigt på ett annat sätt... Hehe.. ni har ju rena våren!...

2012-01-24 @ 18:26:49
carolina - med Lo:s syskon i magen.

Gud vad skönt, längtar SÅÅ efter våren!

2012-01-24 @ 20:02:36
URL: http://acarolinas.blogg.se/
britta bloggar

Fina bilder!

2012-01-24 @ 22:21:45
URL: http://brittabloggar.se
Mickan (Gravid v. 31)

Åh, så härligt med lite värme. :)



Ja, samma här. Det var mest när man försökte bli gravid som jag hängde på FL. :P Nu är jag inne nån gång ibland och kollar. :)



Hihi, ja det får du göra. ;)

2012-01-25 @ 19:14:48
URL: http://angel-like.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback