På't igen bara!

2012-01-07 09:45:00

 

Lördag och sista dagen för Vasse här i Svedala för denna gången, för imorgon åker han ner till Spanien igen. Själv stannar jag en vecka till och passar på att umgås med vänner och familj lite extra. Jag har ju egentligen inget att jäkta tillbaka för, så jag tar det lite piano här och Vasse får lite kvalitetstid på jobbet han.

 

Idag står lite mer barnvagnsspaning på schemat. Japp, vi entrade denna värld som kallas barnvagnsdjungeln för första gången i torsdagskväll. Oh, my säger jag bara. Så mycket valmöjligheter det finns! Många fler än vad som förmodligen behövs. Nu ger vi oss i alla fall på't igen och ser om vi blir nåt klokare...än är det ju som tur är ett tag kvar till maj. Men vill vi se några av vagnarna som finns på den svenska marknaden i verkligheten så är det i så fall nu vi har möjligheten. Sedan skall jag hem och slappa i soffan och Vasse skall ha lite egentid med Linda på stan.


Hälsningar
Michelle - med en prins i magen <3

Svar: Tack så jättemycket! Ph va roligt med ännu en gravidblogg =) Blir spännande att följa er resa! Kram

2012-01-07 @ 12:44:41
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Caroline - Over the rainbow

Vi har en Emmaljunga Citycross som vi är riktigt nöjds med. :)

ida-maria

Vad för slags vagn vill ni ha?

Är inte svenska och spanska vagnmodellerna olika? De har väl mer "sulky-aktiga" vagnar i Medelhavet?

2012-01-08 @ 16:53:04
URL: http://ida-maria.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback