Måndagschockade

2012-12-03 11:37:11
 
Nu är det visst redan närmare lunchtid och vi håller ännu på att fatta att det är måndag.
Det blir nog lätt så när man har haft typ världens härligaste helg, och bam! så slår vardagen till igen.
Lia massakerar i detta nu ett mjölkpaket och jag försöker att diska undan samtidigt som jag steker vad som kan komma att bli de märkligaste pannkakorna någonsin. Vi hade liksom inget vetemjöl hemma...
 
Där här ni vår måndag.
 
Matlistan får nog tacka för sig, i fall ni undrar vart den har tagit vägen.
Vi har en vecka med helgdagar här och nästa vecka är ju vår sista i San Sebastian så jag tror vi freestylar lite med middagarna här på slutet. Dessutom blir det nog en och annan pintxo på stan. Det gäller ju att passa på nu!
 
Men vi får väl se om det kommer fler matlistor framöver. Det har varit himla praktiskt att ha i vardagen tycker jag och att publicera dem här på bloggen har förhoppningsvis givit lite inspiration till någon med.
 
Det var i alla fall tanken.

Hälsningar
AnnaMalin

Sötaste Lia!! Vi är också inne i en freestylar-period nu, funkar för det mesta men annars är ju matlistor kanon :-)
Kram!

2012-12-03 @ 12:20:18
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Malin - Stinas mamma

Ja, dina matlistor har verkligen varit inspirerande. Och övriga tips också förresten. Tex tonfiskpastan är väldigt populär här hemma!

Svar: Åh, vad roligt att höra att ni lagar tonfiskpastan hemma :)
Spanienfrugan

2012-12-03 @ 13:35:59
Elin

Vi tackar allra ödmjukast för inspirationen med matlistan, även om den får modifieras lite ibland med tanke på att jag är tokallergisk mot fisk & skaldjur. ;)

Svar: Vad roligt att de har uppskattats!
Spanienfrugan

2012-12-03 @ 15:10:39
URL: http://www.skruttmamma.blogspot.com
Karolina, mamma till My ♥

fina Lia ♥
tycker du gör rätt i att skippa matlistan och njuter ute av läckerheterna som finns där men inte här :)

2012-12-04 @ 10:47:27
URL: http://lillamys.blogg.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback