I väntan på julkalendern

2012-12-01 07:30:00
 
 Vår lördag drog igång kl. 06:30 idag. Så här sitter jag nu i skenet från adventsstjärnan under en filt och försöker vakna till liv med en Lia lekandes på golvet. Mina surabandrester från fredagsmyset hjälper till lite grann i alla fall. Finns väl inget som får en att vakna till om mornarna som en sur sockerchock?
 
Sedan när mitt grus i ögonen har ramlat ut och solen faktiskt har gått upp, så skall vi ordna en rejäl mysfrukost. En sån där värdig en med tända ljus och grejer. Och så skall vi givetvis kolla på första avsnittet av julkalendern allihop tillsammans.
 
Herregud som jag har längtat efter att den skall börja.
Det gör jag varje år. Det är ju så mysigt! Men i år har jag nog längtat mer än någonsin eftersom detta blir första året vi skall ha en liten plutt med och kolla.
Familjen Chis jultraditioner börjar redan att ta form alltså.
 Härligt!
 

Hälsningar
jenny - mammaliv i nashville

Vart streamar du kalendern? :) Var den bra?

Svar: Jag ser den på svt play, det funkar i utlandet med. Såg den förra året i USA på svt play med, så borde funka för dig med tycker jag. Jag var lite besviken först för att de kör en uppföljare på en gammal julkalender, tycker att det skall vara något nytt varje år....men den verkar rätt kul ändå! ;)
Spanienfrugan

2012-12-01 @ 15:59:43
URL: http://jennybenny.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback