Vi räknar ner mot dopet...

2012-08-24 10:00:00
 
Det börjar dra ihop sig mot dop för oss. På söndag kl.12 skall lillfisen döpas i Morups Kyrka utanför Falkenberg där mina föräldrar har sin sommarstuga. Det känns spännande, lite pirrigt och småstressigt med förberedelserna men det löser ju sig alltid till slut. Vi har bjudit närmare 70 personer, vänner och familj, och det skall bli så himla kul att träffa alla på söndag! Nu skall vi bara packa in bilen och så kör kör vi ner mot sommarstugan där vi tänker hålla oss de närmsta dagarna framöver. Då skall det dukas, brassas käk och piffas in i det sista. Nu kör vi!

Hälsningar
Mrs Oikari

Fina tjejen! Tänk vad stor och stark hon har blivit. Snart sitter hon själv... Sen kryper hon... Sen går hon... Sen hänger ni inte med längre ;)

Hoppas ni får en underbar dopdag!

Svar: Jag tror du har alldeles rätt, precis så kommer det att bli! ;)
Spanienfrugan

2012-08-24 @ 14:26:04
URL: http://theoikaris.com
Sandra R

Vilka klara ögon Lia har! Det finns alltid en liten glitterstjärna i dem. :)
Vad kul med dop, ni har verkligen bjudit många. Jag förstår att ni gör det nu när ni ändå är i Sverige och kan passa på att träffa så många som möjligt. Önskar er en riktigt fin dag! Kramar

2012-08-24 @ 14:35:24
URL: http://www.aresmamma.se
Liw - FINA LYAN

oj 70 personer!! :) vi har planerat för 30 och är redan svettig över det haha...;)

Svar: Haha, ja vi är en del bara släkten...så det blir många! :)
Spanienfrugan

2012-08-25 @ 16:50:13
URL: http://finalyan.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback