Lyx, lyx och ett underbart kök

2012-08-23 04:34:38

Vilken härlig dag det blev, hällregn till trots. Vi hoppade stan på förmiddagen efter att Vasse klippt sig just för att det regnade son bara den. Så istället köpte vi med frukost och våldgästade vår goa vän Christopher. Vi fick äntligen se deras fina lägenhet med kökstapeter att döda för. Tydligen är tapeterna från någon finsk tillverkare och dem gjorde sig verkligen till vitmålat golv och den 50-tals inspirerande stilen som löper genom lägenheten. Efter att ha hängt med Christopher hemma så gjorde vi faktiskt stan ändå. Sedan fick jag mig lyxiga tre timmar själv i butiker innan det vankades tjejmiddag på thairestaurang. En underbart trevlig middag med nio av mina härligaste vänner. Ja, klart att det var en bra dag det!


Hälsningar
Therese

Jag håller med dig väldigt snyggt han hade, fina detaljer. Hoppas det inte regnar på er idag. Hur länge till blir ni kvar?

Svar: Vi blir kvar till den 10 september :)
Spanienfrugan

2012-08-23 @ 10:13:05
URL: http://sailorswife.se

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback