Dopdags i brutalt väder

2012-08-26 07:37:34

Vi är redo för dop! Låt kyrkklockorna ringa och gästerna anlända inom kort. Vädret är helt brutalt. Det fullkomligt vräker ner och dessutom har det blixtrat hela natten. Tror det blir fotografering inomhus efter dopet :(. I alla fall hade kära familjen dukat så tjusigt och förberett maten igår när jag kom hem från möhippan. Lia hjälpte till så gott hon kunde i bärselen på moffa och mannen hackade grönsaker för glatta livet. Så duktiga dem varit! Jag kände mig riktigt lugn när vi fixade med det sista som gick att förbereda igår. Tänk idag skall finaste lilltjejen döpas. En stor dag tror jag allt :)


Hälsningar
Sara- Ebbes mamma

Lycka till idag!
Vi var på dop igår, så mysigt. Hoppas ni får en fin dag!

2012-08-26 @ 09:33:23
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback