Bikinifynd och större pyjamaser

2012-08-31 23:08:20

Ny bikini till mamsen och två nya pyjamaser till Lia blev det köpt idag när vi körde ett snabbrace på köpcentret. Storlek 68 på pyjamas såg ju verkligen skitstort ut, men det blir ju nästa storlek för pluttan så det fick det bli. Älskar den gröna med frukterna på! Den andra med hjärtan är också söt, men den tog jag mest för att det var två för 149kr. Eller också kunde man köpa en pyjamas för 129kr. Öh, jättelogiskt va? Bikinin vart jag helnöjd med. 50kr delen på Cubus (även den) tyckte jag absolut att den var värd. Förhoppningsvis har vi ju fler varma sommardagar framför oss i San Sebastian, så den skall nog bli använd snart :) Just bikinis brukar jag ofta fynda på rea. Dem går ju alltid åt och det är inget jag brukar lägga så mycket pengar på eller för den delen tid för att välja en specifik sådan. Sen köpte jag två nya BH:ar med på H&M. Helt vanliga i t-shirtmodell. Alltså så där lagom spännande att blogga om ;)


Hälsningar
Yohannas.se

Sååååå fina pyjamasar!! hur länge kan ni bada där ni bor???

Svar: Vi kan bada fram i oktober om vi vill. Men det är aldrig jättevarmt i vattnet eftersom det är i atlanten och inte medelhavet.
Spanienfrugan

2012-09-01 @ 16:14:50
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Sandra- Nybliven Mamma Till Vilgot

Vilka fantastiska pyjamasar! jag är dock mer för knappar än dragkedja :D

2012-09-01 @ 20:32:01
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se
kiwiberries

så söta!

2012-09-02 @ 19:19:27
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Lina- med Gustav

Åååh vilka härliga pyjamaser!!! Älskar den gröna och den med hjärtan är också supersöt! Snygg bikini också! Jag köpte två stycken, alltså fyra delar på kappahls rea, 50kr/del + att om man tog två och betalade man för en. Så 100kr för fyra delar är ju inte helt fel :) fast mina lär hamna längst in nu och kanske komma fram nästa sommar haha

Svar: Oj, det var ju ett ännu bättre bikinifynd det!
Spanienfrugan

2012-09-02 @ 22:33:42
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback