En nypa luft är aldrig fel

2012-04-11 17:42:06

Som vanligt fram mot eftermiddagen så började jag känna mig rätt seg där hemma. Men istället för en tupplur på soffan så blev det en tur ut i friska luften. Jag hade något tillfälligt värmeslag tror jag som gjorde att jag kände att jag bara måste ha luft, nu! Ute skiner solen lite försiktigt och trots att jag är lite grusig i ögonen så känns det förbannat bra med conversen på. Tänk vad en nypa luft kan göra ibland.


Hälsningar
AnnaMalin

Sv: Tack söta du!!



Visst gör lite luft susen :-) Och ett par stycke Converse - sååå snyggt! Ett par röda skulle jag också vilja skaffa mig... och vita... och svarta... (har bara ett par blå nu) :P

2012-04-11 @ 21:13:54
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Amy's piece of cake

Frisk luft är bra för dig och bebben minsann!



Klart du ska vara med och tävla ;) Dock får du ange en adress i Sverige som de indiska kryddorna ska levereras till, kram!

2012-04-11 @ 21:14:40
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.se/
Helena

Tack snälla! Vad skönt att bebben växer som den ska. Inte dumt att få bidrag till garderoben. Det går ju åt mycket kläder och de växer så fort. kram:)

2012-04-11 @ 21:29:42
Frida

Åh så fina bilder!

2012-04-11 @ 22:05:56

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback